Wednesday, March 19, 2008

Mai multe la un loc 5

A venit primavara :X Doamne e divina ! Si cat am asteptat-o ... And this means :> ca mai sunt 2-3 luni pana fac 17 ani ;;) Oare mai e vreo diferenta ? Parintilor mei si asa le am tinut-o una si buna anu' asta : "AM 17 ANI" ... :-? Oare o sa le spun ca am 18 ? who knows ?

Urasc cand oamenii astia intrerup si apa calda si aia rece fara niciun anunt in prealabil . Norocu' meu e ca de data asta am prins apa si calda si rece de dimineata .

Doamne cat de sedentar sa-mi duc viata daca am facut febra musculara de la coborat si urcat niste scari de metrou ( ma rog mai multe ) in ultimele zile ? :|

Romanii sunt niste ipocriti ! IPOCRITI ! Hai nu-mi sariti in cap , persoanele de fatza oricum se exclud .
Am observat ca gunoierii , desi apar in niste haine neingrijite ( MURDARE & CO ) , sunt nespalati si majoritatea vai de capu' lor , au telefoane mobile ultimu' racnet ( :-? ce urat suna ) . Au telefoane mobile ca in videoclipurile de fitze cu fetitze aranjate .

Ma intreb : oamenii astia nu se vad ? I mean , frate , esti nespalat , neingrijit , nenimic , dar ai telefon mobil ultima moda de pe care se aud onomatopee ( a.k.a. manele ) ? Dios mio ...

Ma intreb in continuare ( serie ) sau in paralel : sistemul de invatamant romanesc a ajuns chiar asa de rau ? Nu stiu cum sa va explic dar eu una cheful de scoala nu l-am prea detinut vreodata , insa am invatat din obligatie & Co . Stai ! Cred ca au fost materii la care invatam de placere :-? . Anyway , acum mi a pierit si obligatia aia. Nu stiu a cui e vina dar saturati toti suntem si profii si elevii . 8-|



Nu mai exista chef ...

2 comments:

Fritz said...

Eu unul te-as sfatui ca totusi sa iti stapanesti entuziasmul asta pentru zilele de nastere (pe care de abia le astepti) si nu iti mai dori "sa fii mare", pentru ca nu este asa grozav pe cat iti inchipui! O sa vezi tu ca, imediat deja de pe la 20 de ani vei incepe sa regreti ca "imbatraesti" si ti-ai dori sa fi iar "copil"! Traieste-ti viata de "minor" cat mai bine !
Faza cu nespalatii si cu mobilele este tipic romaneasca ! Toti romanii isi plang de mila dar cum dau de bani, imediat nu mai tin cont ca nu au ce manca sau mai stiu eu, gata vila, gata masina de lux, toale scumpe, aparatura etc.....Totul tine de sistemul de valori al fiecarei natii, a romanilor din pacate ........ o stim cu totii ! :|

Unknown said...

de cateva zile simt aceeasi replustie fatza de scoala... I mean... m`am scos de un 6 la economie k habar nam sa fac probleme, si nu ma trage inima sa invatz la istorie pt k stiu k`mi merge. :| nujt ce naiba s`o intampla cu mine.. cu noi,c u toata lumea :|
ma rog... si motivatia sentimentala e cam zero

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.