Sunday, March 9, 2008

Bucurestiul si Curatenia

Plecam azi spre meditatii . Cand am ajuns la podul de la Timpuri Noi observ 2 straine facandu-si poze pe pod avand ca fundal minunata Dambovita . Lucrul acesta m-a facut sa arunc o privire si eu catre mirificul rau ce traverseaza capitala . Ce am vazut : apa ( murdara ce-i drept ) , niste pescarusi shmecheri si gunoiul de pe mal .

Pana la meditatii m-am intrebat ce ar putea sa vada niste straini care vin in Bucuresti . CE ?

Dupa meditatii am continuat sa ma intreb . Ajunsa la Unirii , cu soarele luminandu-mi fata , m-am hotarat sa o iau pe jos pana acasa . So i did .

Mergeam frumos pe o banda de biciclisti . Eram intre Unirea Shopping Center si Tribunalul Bucuresti si aceasi Dambovita in dreapta mea . Imaginea razelor care se reflectau pe suprafata apei mi-a ajuns ca raspuns intrebarii mele cu ce ar putea un strain sa vada in Bucuresti .

Imaginea nu era spectaculoasa : niste blocuri , o cladire a unei Biblioteci neterminate si un rau , dar in secunda aia am fost foarte impresionata .

Totusi , Bucurestiul e un oras groaznic de murdar . Ne place curatenia dar nu vrem s-o pastram 8-|

3 comments:

miclowan said...

eh nu te stresa, au ce sa vada, trebuie doar sa aiba cine sa le arate, ca altfel se duc in cele mai kitsch locuri

alex said...

uite, eu de exemplu vad multe chestii. si bune si rele. iar cele ce imi plac le pun pe blog :)

Fritz said...

Pai na este murdar din cauza locuitorilor care nu stiu ce dracu de placere le face asa sa arunce pe jos ! :| De multe ori motiveaza ca nu au cosuri de gunoi, dar o fi asa de greu sa bage restul respectiv in buzunar,sacosa pana la primul tomberon ?
Eu unul daca as fi primar nu as mai face curatenie deloc in oras poate asa le-o veni mintea la cap nesimtitilor si nu or mai arunca pe jos !

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.