Monday, March 10, 2008

Bilete si abonamente

Domn'e , daca oamenii astia vor sa cumparam bilete si abonamente , de ce nu ne usureaza drumul catre acest lucru ? :|

Eu sunt unul din oamenii care isi fac abonament periodic ... totu' bine si frumos . DAR ! Vreau ca tejghele , tarabe , baraci sau ce sunt chestiile in care se fac abonamente si se vand bilete sa fie mai multe .

NU vreau sa fiu trimisa de la una la alta ;;) ... Intr-o zi am vizitat 3 porcarii de genu' pt ca fiecare ma trimitea la alta .

Sa zicem ca vreau abonament , thank God beneficiez de reducere , atunci domn'e vreau reducerea aia la orice tejghea .

Mi se pare o porcarie sa fie cocioabe d-alea doar in anumite locuri si acolo sa se vanda doar bilete . Then , cand gasesti si una care face abonamente sa nu faca si abonamente cu reduceri .

E STUPID !

Si la metrou la fel . VREAU SA BENEFICIEZ DE REDUCERE PESTE TOT !

Ma gandesc ca ar putea sa puna o chestie in fiecare statie unde bagi bani si iei biletu' daca nu sunt in stare de mai mult .

Acum pe bune vor sa facem ca ei dar nu ne sprijina deloc .

:-? Uite ca inca mai sunt rezerve de frustrare ...

5 comments:

alex said...

zi-le, lyna, nu te lasa! comitetul te sustine! :D

Unknown said...

stiu qm e da` eu am rezolvato ushor: m`am JURAT ca nu`mi mai fac abonament niciodata.

Irina-Alina said...

Heh, de asta imi place Anglia din punct de vedere al transportului. Te urci in autobuz, bagi banii in automat si iti iese chitanta:)

Fritz said...

La metrou probabil i-ar costa in plus personalul si echipamentele respective si vezi tu saracuu Metrorex este "sarac" nu are bani ! :-" (ala care fluiera)
La Ratb la inceput cand s-a dat oficial "liber" la carduri puteai sa iti faci abonament cu reducere la orice chiosc acum nu stiu ce s-a intamplat d ele-au scos! :-? (ala care se scarpina in barba)

Bee said...

vor face automate de cartele/abonamente si la noi in curand.. i've heard it on the news \:D/

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.