Thursday, March 6, 2008

Despre o generatie

Multe lucruri ma oftica la generatia mea but lately unele mi-au captat atentia mai mult .

Here they are :

Oamenii din generatia mea sunt obsedati de jocuri pe calculator . OK inteleg ... Super ! Probabil daca primul meu calculator nu m-ar fi educat ca n-am voie jocuri because ar face el infarct as fi fost si eu la fel . Mais , aceasta nu s-a intamplat .

Acum vreo luna si ceva ,cred, am iesit din habitatul meu natural ( aka home) in order to catch up with aceasi fosta colega . Gandeam ca vom fi doar noi si vom vorbi , insa , ne am intalnit cu un alt fost coleg care se intalnea cu alti prieteni . Ma rog !

In timpul acestei "reuniuni" am concluzionat ce trista e generatia asta .

Oamenii acestia , dupa ce ca isi petrec viata virtual prin intermediul jocurilor ( eu macar pe mess ) , se rup de calculator , iesind din casa , ca sa vorbeasca tot despre their great virtual achievements .

Si vorbesc cu atata pasiune ...

No wonder there exists cyber sex ...

2 comments:

alex said...

cyber sex se cheama masturbare. si oricat ai deghiza-o, tot asta ramane.

Fritz said...

Pai na ei nu cunosc "bucuria jocului", ei nu stiu ce inseamna sa joci leapsa, sa joci fotbal, sa joci "v-ati ascunselea" etc...... Stau in casa toata ziulica cu ochii in monitoare si asculta fel si fel de genuri de muzica ! De aia si se imbraca cum s eimbraca, vorbesc cum vorbesc, se comporta aiurea pentru ca is rupti de realitate !
In curand probabil "placera carnala" va fi inlocuita cu socuri electrice!:))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.