Thursday, January 31, 2008

McDonalds si saracia

Eram azi la Mac la Unirii cu o prietena si ne luasem si noi 2 sucuri sa stam la o masa in order to catch up . ( Jur ca 2 sucuri au fost :)) )

Si cum stateam noi si vorbeam , vad niste puradei mai bronzati si mai murdari care luau de pe mesele parasite , dar unde mai era mancare , ce ramasesera .

Am ramas uimita si crezusem ca am vazut multe in Bucuresti , capitala europeana , anul 2008 .

Socant ? ... Aici am dubii poate m-am obisnuit cu prostiile astea ...

5 comments:

miclowan said...

erau flamanzi, au 4reactionat ok, alternative ar fi fost sa caute in gunoaie sau sa cerseasca

Unknown said...

te mira ? astia erau bogati, mancau de la mc. k altii saracii mananca din tomberon..

Anonymous said...

Si ce treaba are asta cu Bucurestiul???? Ce e asa socant? Oameni, da am scris oameni caci asta sunt au mancat si ei cum au putut si de unde au putut.

Lyna said...

totusi , intr-o lume civilizata nu se intampla asta ;)

Anonymous said...

Da-mi un exemplu. Ce inseamna lume civilizata?, te referi cumva la "minunatul" occident?, se intampla altele mai socante pe acolo, mai ingrozitoare si multe alte lucruri inumane...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.