Wednesday, January 9, 2008

De-ale vietii ...implica 133-u' pt fani

Deci ... ca nu mai vorbisem de mult timp despre aceasta minunata institutie spirituala ... 133-u' :>

De cand am reinceput liceul de 3 zile cred ... Azi e miercuri ... da ... 3 zile .
De cand am reinceput liceul 133-u' se comporta teribil de dubios , ajunge in statie rapid ( FOOOARTE REPEDE ) , nu e prea plin si prind si loc ( nu ca asta e scopu' meu in viata) dar am stat deja de 3 ori jos in 2 zile ... si eu n-am dat de 3 ori jos intr-un an , anul trecut .

Astazi, insa , a fost cam dubios . Am ajuns in statie intr-un 133 semi-plin , m-am calcat in picioare cu handicapatii care stateau in usha ( frustrarea mea e mare aici :) ) . Am calcat in aceleasi balti ( in ma-ta de bou ce esti Videanule !!!) in care calc de 3 zile . Era sa-mi rup gatu' pe un trotuar :> . Si la intoarcere am calcat tot in aceleasi balti :>.

Mosii tampiti din 133 se pun ? Mi-au facut ziua mai buna :| m-au strivit ca dracu' si nici nu se miscau ...


Stau si ma intreb cand are de gand cineva sa faca ceva cu zapada asta , muntii astia pe care-i escaladez in fiecare zi . Partea trista e ca nu exagerez ...
Partea amuzanta e ca zapada asta se va topi =))) sa vezi atunci fericire .

Ah si tzurtzurii aia ... aveti grija :| ...

1 comments:

Fritz said...

Pai de facut ceva cu zapada va face primavara, numa ca mai avem de asteptat pana atunci ! :D Ca doar suntem in Romania nu ?

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.