Tuesday, January 1, 2008

Cum mi-am petrecut eu Revelionu'

Hm ... let's get started .

La multi ani pt 2008 ... sa aveti parte de tot ce va doriti >:D<... Pai am stat acasa , nu regret ca n-am fost plecata neaparat la o petrecere sau in club ... I guess better luck next year :D Am vorbit cu oamenii care n-au fost nici ei plecati undeva pe mess. A fost sweet :X ... Pe la 10 ma suna 2 fosti colegi :"HAI AFARA ! " , de parca as fi avut ceva interesant de facut in casa . Ies ... :))) Am stat o ora intr-un parculet , pe o banca si am baut Prigat :> ma rog... eu am baut Prigat , ei au fumat . Am povestit ce am facut in ultimu' an , ce vrem de la urmatorul ... "La multi ani !" ... Ah , si am inghetat groaznic .

Dupa o ora am venit acasa , mi s-au dezghetat manutele just in time for champagne and fireworks . Artificiile s-au vazut superb de la mine de pe balcon , da ador sa stau la etajul 8 :X ...

Am mai stat pe mess , am mai mancat o aluna ,un fursec .

Pe la 2-3 ... vin 2 prieteni de familie cu copii . Yey ...
Ma pupa pe mine , o pupa pe mama , il pupa pe tata , si inca de 2-3 ori pe mine , pe mama , pe tata ...
"Hai la noi ! hai la noi !" ... noi ... "NUUUU!" ... ei "DA!DA!DA!"
Si ca ei a ramas ... La 3 jumate eu ieseam din casa :| ... Ajunsa acolo constat ca gazda ,in cauza, adunasera "uratori" dintr-o scara din drumul nostru ,acestia abia terminasera cu vreo 2 petreceri . "Uratorii " erau toti cunoscuti de ai mei , fosti colegi , oricum din aceasi promotie cu mine , ii cunosteam pe toti .

Si ghiciti ce am facut acolo o jumatate de ora ... ta nana nanananan ... M-am uitat cum jucau ping-pong :| . Da , gazda avea masa de ping-pong in mijlocul casei ...

Pe la 4 jumate am ajuns si eu acasa . Slava Domnului !
Pe la 5 m-am culcat si m-am trezit pe la 2 :> ... Da , am dormit bine . :X Heavenly ...


La multi ani ! :))

Realitatea a batut imaginatia de 20 de mii de ori :| =)))

Si totusi , nu regret nimic ...

A fost funny :)))

4 comments:

Fritz said...

La multi ani ! E.......las ca a fost frumos ! :> Data viitoare "o sa o facem si mai lata" !
SI LA MAI MAREE !!!!

Anonymous said...

Realitatea a batut imaginatia la cur cu parul :))

Irina-Alina said...

Happy new year!>:D<

miclowan said...

pare sa fie o seara folosita eficient, multe activitati si experiente ingramadite intr-un timp relativ scurt

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.