Sunday, January 20, 2008

Growing up

Do we really grow up ?

Mie chiar mi se pare ca nu . Cu totii ne purtam imatur intr-un moment sau altul .
Ma gandesc : sa ai primul salariu , casa ta , fara parinti , most probably te vei purta imatur doar de dragul de a te purta imatur . Acum nu te mai streseaza nimeni .

Aparentele pot parea mature , but we remain children forever .
Unii se poarta mai copilaros ca altii . Unii arata , altii nu .

For example ( e banal ) profii frustrati in copilarie de colegi cool , colegi care nu trebuiau sa toceasca in order to achieve big grades , acum revarsa complexele si frustrarile din copilarie pe elevii care se incadreaza in tiparele respective . Mi-se pare childish .

Nu , nu asta m-a facut sa scriu post-ul asta , dar era exemplul care mi-a venit cel mai repede in minte .

4 comments:

Irina-Alina said...

stii cum se spune...cine nu reuseste in viata ajunge...profesor:))

che said...

dc sa lucrezi undeva? ce sa faci cu o casa numai a ta? ce au parintii? eu o sa ma maturizez pe o motocicleta, dupa o excursie prin america de sud/africa poate mi voi dori casa mea(mancare si un loc unde sa ma ascund de politie, care ma cauta pt ca am furat cateva tone de benzina). nu vreau sa ajung sa am casa mea si sa fiu multumit de mine, vreau sa mi traiesc viata.
un alt inceput al vietii mele ar fi sa mi strang bani pentru benzina, dar e mai frumos sa nu ai bani, e urat sa ti organizezi ceva.
e urat sa ti traiesit toata viata ca un matur, nu te mai bucuri de lucrurile mici, sau poate te bucuri de mai multe lucruri, nu stiu. daca o sa ajung sa ma maturizez, o sa ti raspund la intrebare. prin 2071 sper sa gasesti aici un raspuns, vor fi ultimele cuvinte ale mele.

Lyna said...

eu nu cred ca ajungem sa ne maturizam nici daca vrem , uite tu vei fi unul din oamenii care va arata asta si va fi sincer cu el si lumea .

che said...

poate te vei maturiza tu inaintea mea si nu voi mai avea ce sa zic lumii. daca esti matur nu trebuie sa fii intotdeauna serios, trebuie doar sa ai o anumita experienta de viata si sa intelegi unele lucruri. matur=copt la minte, te vei maturiza cu siguranta. vei face unele lucruri ca un copil, pt ca ti vor placea chiar si atunci cand vei fi matura, vei constientiza mai bine ceea ce ti place si ceea ce e bine pentru tine, sau in cel mai bun caz vei ramane toata viata un copil.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.