Saturday, November 24, 2007

Strada mea

Strada mea e ca orice strada bucuresteana post-comunista . E gri .
Pe strada mea ,insa, vei descoperi o intreaga fauna atipica oricarui alt coltzisor de pe Terra , dar culmea , tipica strazii mele .
Ei bine , printre caini supradotati care trec pe la trecerea de pietoni , vei descoperi si vrabii , ciori si ... ... ... pescarusi . Nu conteaza ca-s in mijlocu' Bucurestiului , care draqu e in mijlocu' unei campii .

Era necesara aceasta introducere pt o povestire din epopeea " Nicio sambata nu e la fel , dar se aseamana " .
Ies din casa de dimineata ora 7 . Frig . Imi inghetase degetele pe felia de paine menita pt a fi rontaita pana la metrou , la Timpuri Noi . Nu se mai intampla nimic dubios . Ies de la meditatii . Dinspre Rahova spre Unirii nu se intampla nimic . Dinspre Unirii spre Timpuri Noi , hai sa spunem ca un tip care parea in sevraj , cu ochii pierduti si el pierdut cu ei se ducea agale spre capatul metrolui . Eu aflandu-ma la mijloc cand l-am intalnit , iar el venind din spate indreptandu-se spre fatza .
Ies eu de la metreou . Merg si vad un caine sinucigas . O clipa ma intreb ce cauta cainele in mijlocu' strazii . Apoi vad ca alerga dupa o cioara . Da cainii mei nu trec asa de nebuni prin mijlocu' strazii decat daca e un caz necesar linistii lor sufletesti ca si acesta , alergatul dupa o cioara .
Dupa ce traversez ma bag in vorba cu Domnu' Caine . Da am vorbit cu el , l-am intrebat ce face si mi-a raspuns .
Domnu' Caine ma paraseste la spalatoria de masini . Dar , acolo ma asteptau 3 ciori semete gen "Noi de aici nu plecam " si o vrabiuta care exista printre ciori .Probabil ea era "za PIMP" . Continui eu sa merg si imi aduc aminte de pescarusii care sunt pe strada mea . Evident survoland strada .

Apoi ajung la blocu' meu unde vad un magazin de haine , locu' ala e blestemat . Orice antreprenor isi deschide magazin acolo nu rezista mai mult de cateva luni . De asemenea dau de magazinu' de instalatii somethin' care are ca reclama scris cu spray "TOALETE.NET" pe zid .

Ajung la scara mea . Liftu' merge ...

2 comments:

Fritz said...

:)) Din pacate "ciori" gasim peste tot in Bucuresti si nu numai, cainii saracii is acolo in strada la datorie non-stop (politia, jandarmeria ar cam trebui sa le urmeze exemplul) ! :D Bine ca macar in zilele astea de week-end FRIGUROASE este mai linistit Bucurestiul ca in rest........

Anonymous said...

magazinul de haine o sa stea "deschis" de doua ori mai mult decat celelalte... pentru ca este second hand :)))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.