Saturday, November 24, 2007

Critica

Critica in opinia mea e constructiva .

Acum ceva timp colega din fata mea ne critica pe mine si colega-mea de banca "virgula" ca niciodata n-aveam servetele si nici manualele .
Acum nu numai ca avem manualele toate dar si servetele :> , si uscate si umede . Eleve model ce mai ...
Acum cateva zile un prieten mi-a spus ca pun cam multe puncte puncte prin post-uri ;;) . De atunci ma straduiesc sa nu mai pun daca nu trebuie neaparat .

Sunt exemple simple dar care sustin ideea .

5 comments:

eul liric said...

e bine daca critica constructiva are efectul asta la tine :) la mine are muscatul de coaie (agresiv.)

Bee said...

I agree :)

Anonymous said...

Critica-te-ash :)) ... te voi critica ca nu vii sa ma vizitezi sa vezi ce specimene am in clasa :> ... ca eu deja am vazut ce orori ai pe acolo :-S

miclowan said...

de acum ar trebui să te critic? :((

Anonymous said...

e frumos sa critici :)... daca esti capapil sa vezi defecte si ai tupeul sa "dai cu paru'" , de ce nu... ;))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.