Wednesday, November 7, 2007

133 si frustrarea

Aseara cand veneam de la minunatul meu liceu cu mirobolantul 133 am mai avut parte de o minunata experienta in el . Se facea ca eram cu cineva , coleg de suferintza ce-i drept ..
Era frumos si aglomerat .
Naivii de noi eram destul de fericiti ca a venit repede 133-u' si ca am si reusit sa urcam . Dar nu stiam ca va fi alta experienta de neuitat ..
Intre timp , 133-u' se cam umpluse dar surprinzator puteam sa respiram :> ..
Pe la a 2-a statie au inceput niste tipi foarte curatzi , respectuosi si foarte culti .. sa tzipe si sa-l injure pe sofer .. ca ce .. ca imbatranesc ei in masina ..
Dupa ce tzipa oamenii aia vreo 5 minute , incepe sa tzipe una din fatza care , banuiesc, statea pe scaun deci se respecta .. "Da' taci bah nesimtitule" ..
Tipu' curat respectuos si foarte cult : "Nesimtita esti tu fah tarfo" ..
De unde .. sare o baba de langa el , tziganca , "Las-o bah ca ea are pizda la gura " ..
Si dupa a mai tzipat tipul acela sexy la sofer , a mai comentata baba aia ca ea n-a facut scoala ca basescu suge .. De unde tipu' "noi romanii suntem niste handicapati .. in frunte cu cine ne conduce" ..
In timp ce asistam la aceasta scena , langa mine un mosh beat imi facea ":>"":*" ... eu :| . el ":>:*"
Am facut o jumate de ora pana acasa aseara .. dar macar am simtit pulsul societatii .. Si am invatat o serie noua de injuraturi .. ;;) .. 133-u' este un loc atat de frumos :X .

De asemenea , am observat ca baba considera femeia ... o tarfa proasta fara valoare si fara opinie .. oare asa cred toate ? ..

3 comments:

Fritz said...

"Era frumos si aglomerat>" Cine era frumos, colegu tau de suferinta ? :)) Eu ti-am zis ca in RATB ai parte de "experiente de neuitat" si de intalniri "de gradul III"! :D Trebuie sa ne obisnuim cu asa ceva. Sti ca am putea scrie o carte despre experientele traite !

Anonymous said...

eu sunt curios cum ţi-ai dat seama că e vorba de oameni culţi? după vocabular? =))

Anonymous said...

si in metrou sunt faze de cazi pe sub scaune de ras(daca nu e aglomerat)... Odata eram in metrou si in momentul inchiderii usilor o femeie, cu copilul ei de mana, dorea sa urce in metrou. Vai.. sa vezi.. i-a prins copilu-ntre usi :))) si femeia : "COPILU' , MOARE COPILU' !!!" =))) eu nu mai puteam de ras... faza tare era ca trenjul era ala unul d-ala vechi si usile se deschind numai cand mecanicul observa ;))... imi imaginez cum era daca nu observa =))))....

ahh si sa nu uit... zilnic cand ma intorc de la facultate, cobor la Unirii 2.. nu stiu cum se face.. dar prea mare coincidenta ca trenurile de la unirii 1 si cele de la unirii 2 sa ajunga in state in acelasi timp... Sa vezi in pasajul de corespondenta :|:|:|.. se merge de zici ca e coada la Sf. Dumitru. Sa nu mai zic de cersetori ca m-am plictisit de ei... le-am invatat cantarile pe derost... si e unu de vreo 23 de ani care cica munceste dar nu-i ajung banii sa-si intretina mama bolnava si alti einspe frati, ca tatal lui "si-a pus capat zilelor" acum 1 an... asta zice de vreo 3 ani :)))... ehh viata :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.