Friday, November 9, 2007

Mai multe la un loc . 2



1. Am i the only person on Earth who's zebra crossing - friendly ? ..
133 .. cobori din el si ca sa treci pe partea cealalta trebuie sa te intorci 50-100m .. Evident ... 8-| .. ma intorc .. ( sunt singura din tot cartieru' ) .. Ajung acolo , normal , nu mai trece nicio masina .. trec eu frumos .. si o iau spre blocu' meu .. ( vedeti desenu' -> ).
Azi stand in statie la 133 .. aceea spre liceu' .. de la "alt bloc" .. asa .. stateam eu acolo si observam .. trecerea aia de pieptoni e ceva tabu . Frate , daca iti spun ca toti oamenii care misunau prin zona aia .. fie ca se duceau la statia de tramvai .. fie ca treceau strada .. Pur si simplu treceau prin alta parte decat trecerea de pietoni .
Stateam si ma gandeam.. ce draqu are trecerea aia de pietoni ? .. Adica .. sunt singura care trece pe acolo ? .. Si da .. am atata putere sufleteasca incat mai stau si la trecere sa astept idiotii aia sa treaca .. da idiotii cu titi-uri care nu stiu ca la trecere se opreste !!! ..



2. O treime de post dedicat : Scarbelor de la etaju' 2 ..
Deci cucoana aia cu cele doua fiice de 25-30 de ani ..
Nu stiu cum se face ca de 10-11 ani de cand stau in blocu' asta .. nu mi-au raspuns la "Buna ziua !" niciodata :| .. nici retardata aia scarbita de orice lucru pe pamant aka Za Mother , nici intzepatele alea aka Za Daughters .
Nu stiu cum alti vecini stiu si la ce etaj stau si se ofera sa apese ei pe butonu' din lift .. Nu , nu pretind sa stie tot Bucurestiu' unde stau :| , nici sa-mi apese careva butonu' la lift , nici sa-mi tina usa la bloc .. sau sa ma astepte sa ajung si eu la lift , dar la "Buna ziua!" .. mi-se pare omenesc sa raspunzi ..
De anu' asta am hotarat sa nu ma mai uit la idioatele alea .. ce "Buna ziua !" .. stiu ca probabil ma cobor la nivelu' rau .. da' daca n-am cu cine sa fiu draguta ..

3. Liftu' meu ..
Well , intotdeauna mi-a placut liftu' meu .. in mare parte pt ca e al meu :)) .. ca e unic .. da' ma e d-ala automat :> .. Si basically .. are o oglinda maaaaaaaaaaaaaare :XXXXX ..
Insa , de vreo 2 saptamani incoace .. am ajuns sa fiu OFTICATA rau pe el ;;) deoarece a trebuit sa urc eu 8 etaje ca n-avea el chef sa coboare ... 8-| .. ajunsa la etaju' 7 .. descopar ca totu' era in regula .. adica nu lasase vreunu' usa deschisa la lift .. or stuff .. pur si simplu n-avea chef sa coboare .. ironic nu ? ..altora nu li-se scoala .. mie nu-mi vrea liftu' sa coboare .
Pe langa faptul ca e cam murdar de ceva timp incoace si .. ca miroase uneori foarte ciudat din cauza dezinfectantului femeii de serviciu ... care spre deosebire de idioatele alea de la 2 .. raspunde la "Buna ziua" si "Spor la treaba" si care este capabila sa discute dragut cu o persoana e un lift care are personalitate .. ah da si le ia celor care il repara cand se strica cel putin 3 zile sa ajunga :> ..


Si da asta a fost un post frustrat :> like many others .. i'm aware of that . Thanks for listening .. reading it .. or whatever . Thanks !

2 comments:

Fritz said...

1. URASC PIETONII ! astia nesimtit, nemernici, idioti, prost crescuti care traverseaza aiurea!:-L Si culmea tot ei sunt cu gura daca un sofer nu opreste in mijlocul strazii pe unde vor ei sa treaca sau daca se intampla ceva!
2. Stai linistita ca de oamenii de astia "care nu raspund la Buna ziua!" (ar trebui sa le facem un club) dam peste tot din pacate !
Dar poate ei inca mai respecta regula: "Nu vorbesc cu necunoscuti"! :))
3.Mda...........Lifturile sunt ceva....:-? "intim", uneori reprezinta si genul de oameni care traiesc intr-un bloc! :D
:))

Anonymous said...

Eu sunt foarte enervat de faptul ca destule persoane stationeaza pe partea stanga a scarii rulante, de la metrou evident.... partea aia este pentru cei care vor sa urce in continuare (intelegi tu) ;))... o sa le zic sa se dea la o parte de fiecare data cand am ocazia... chiar daca vreau sa trec sau nu ... ;)) vorbeam cu un prieten despre cum sa-i abordam pe cei care stationeaza pe partea aia : "Nu va suparati... sunteti prost ???" :)))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.