Thursday, May 24, 2007

vanator de fantome sentimentale

Si da am chef sa scriu despre dragoste .. si da ascult snow patrol in secunda asta si ma gandesc .. la el .. la el si la dragoste .. la dragoste si la el .. Si ce gasesc ?... ? .. Si ma uit la clepsidra mea cu nisip mov .. si vad cum trece timpu' .. si ma gandesc tot la el .. ma uit la pasta mea corectoare .. si da as putea sa-i sterg imaginea din inima mea .. dar nu vreau .. si ma uit la calendar .. si vad cum timpul trece si eu tot ma gandesc la el .. si ma uit la bratzarile mele si ma gandesc la el .. ma uit la telecomanda .. sa apas un buton sa se deruleze amintirile si sa le arunc ? Nu vreau .. ma uit pe geam si ce vad ? Ii vad imaginea .. Si ma bantuie .. Si ?
Si la ce ajuta daca ma gandesc la el ? .. La nimic .. Si la ce ajuta daca renuntz ? .. Pana la urma gasesc pe altcineva la care sa ma gandesc non-stop .. asa ca nu ajuta deloc ..
Viatza mea e permanent bantuita de dragoste ..
Nu vreau sa scap de ea si nici nu incerc ..
Hm .. sunt sado-maso sentimental sau doar melancolica ? ...
Si ce daca toata lumea imi spune sa renuntz la fantome sentimentale .. eu le vreau .. sunt vanator de fantome sentimentale ..

5 comments:

Pseudo said...

cuuute 8-> ..so u haunt huh?:>

eul liric said...

:X la clepsidra cu nisip mov, arcul si evantaiul si vibra .. ups :"> enumeram si eu ce am vazut pe la tine acasa :p
esti fascinata de chestii dubioase :X
aa si de lampa aia :))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

offf.... din pacate asa e pt multa lume... de fapt, era o vorba.. am auzit`o de mult, am notat`o pe o hartie pe care am gasit`o zilele trecute. nu`mi amintesc exact cand am notat`o da` si eu am ramas uimit de cat de adevarat este. spunea ceva de genu: "Dragostea ar trebui sa fie medicamentul care vindeca tristetea si aduce bucuia, dar ce te faci atunci cand insasi iubirea devine sursa suferintei si a chinului" ? Am citit asta... multi se regasesc in ea... am strans foaia in pumn si am aruncat`o la gunoi.

erik cartman said...

Suna misto de tot titlul. Tocmai mi-am mai adaugat o expresie cool in vocabular :p

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.