Thursday, May 17, 2007

ce face omu' cand mananca cereale dimineatza ?

Oare ce face ? ... mananca in sictir aceleasi cereale pe care le mananca mereu ...Se uita la "In gura presei " si la "Seventh Heaven" .. intra pe hi5 ..pt ca da .. omu' e dependent de hi5 . Ia o supradoza de reclame ratate si deloc inspirate 8-| . Si da isi termina cerealele . Si ce mai face ? Se gandeste la Piatza Romana si ca n-a mai cascat ochii de mult pe acolo .. Si omu' are o zi libera azi .. Si ce-o sa faca ? .. Sa se plictiseasca toata ziua cu mess-u' deschis ? .. Probabil asa o sa fie 8-| .. Si da omul isi iubeste viatza plictisitoare lipsita de evenimente extraordinar de distractive/interesante ... Si totushi se gandeste la viatza si ratb .. caci sunt doua lucruri total diferite .. si e deprimat de vreme , jaluzele , peretzi albi , televiziunea romana . Stitzi tipul ala de plictiseala acuta cand nu stii ce sa faci deloc ?! Si te apuci sa chemi afara toate cunostintzele tale indiferent cat de departe ar sta de tine ? Sau te apuci de TEME , cuvantul interzis ? ... E teribil . Si ce face omu' cand mananca cereale dimineatza ? .. Nimic .

P.S: Omu' sunt eu . :) .

6 comments:

eul liric said...

:))) deci ai filozofat o pagina intreaga pt o concluzie simpla: Nimic :| haha :)) marfa
app, eu nu mananc cereale dimineata :p, dar daca tot te gandesti la piata romana :>:> .. poate ne vedem azi acolo
;)) :*

Irina-Alina said...

:)) o da....cerealele ruleaza!!!...shi ai cva cu ratb-ul:))...

Monochrome said...

Nu am mai mancat cereale de secole...

Pseudo said...

Lucky you ca ai stat acasa frate.Am alergat toata ziua si pentru ce? pentru NIMIC ! :))

o Hartista said...

si eu ma uit la "in gura presei" si "7th heaven"..well i don't eat cereals..but who knows?..there's still time :))

nnnn said...

eu manak dim cereale...ji dak stau sa ma gandec mai mult...aq kteva zile am mankt cereale ji pl 7-8 seara...eu le manak d pofta...k am pofta d ceva dulce:P....

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.