Friday, June 1, 2007

soarta ...

Cand o usa se inchide intotdeauna se va deschide o fereastra pentru tine .
Atzi avut vreodata sentimentul ? .. Sau .. " Tot raul spre bine " ... Mie mi-se pare destul de evident ca orice lucru .. rau sau bun .. aduce alt lucru dupa el .. Un lucru rau aduce intotdeauna ceva bun dupa .. desi multzi nu prea vor sa observe asta sunt prea incapatzantzi si se gandesc numai la lucrul rau .. asta e frate se intampla .. ce vrei .. Orice lucru mi-se pare ca ne influentzeaza in vreun fel .. lucrurile rele sunt facute pentru a te "intari" .. oricat de dubios ar suna :)) .
Trebuie sa marturisesc . ca am caderi nervoase destul de des .. din orice prostie .. deh .. sunt gemeni ( da da gemeni = nervi ) ..
Exemplul pe care vi-l voi da eu suna prostesc si copilaresc si de-a dreptul patetic dar .. da : .. intr-o seara frumoasa .. intru eu pe hi5-u' meu si descopar cu stupoare ca aveam sparta parola si pagina facuta praf dupa ce am avut o cadere nervoasa rau pt ca ma saturasem de parolele sparte de pe mesenger .. o schimb si p-asta .. si incep sa-mi fac pagina mai personala .. ( lucru pe care-l intentzionam de mult ) .. De unde rezulta ca orice lucru rau duce spre alt lucru mult mai bun .. doar ca trebuie sa ne dam seama de asta ..
Si da cred ca soarta e un lucru caterincos si ironic si-i place adesea sa-si bata joc de mine .. Dar nu-i port pica ma amuza combinatziile ei si "caterincile" .. si ironiile .

Viata e frumoasa cand stii cum s-o privesti .

7 comments:

Pseudo said...

soarta e aiurea.
viata ti-o creezi singura making sure that u take advantage of all the opportunities. i wish u take advantage of ur life :) .

Anonymous said...

"Viata e frumoasa cand stii cum s-o privesti ."
you're right...
pacat k habar n.aveam sa facem asta 8-|(din punctul meu de vedere)

eul liric said...

offf ... my kinky gemini gurl :X
da' ce plm ti-a scris pe hi5 ?? :))
Who I'd like to meet: Ce e in punga lui Galbura :))
kissssss :X

Lyna said...

faza cu hi5-u' e mai veche .. dar am invatzat cum sa reactzionez in caz ca imi sparge cineva parola :)) .. la vreun cont ..

Irina-Alina said...

viata ma priveste pe mine cum vrea ea , nu eu pe ea...

Irina-Alina said...

dar kiar ma intreb ce e in punga lui Galbura????

Lyna said...

in punga lu' galbura e nirvana =)) .

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.