Sunday, February 6, 2011

Mai multe la un loc 18

1. Știți hainele alea pufoase de-ți vine să te îmbraci automat cu ele? Pe interior sunt normale și doar exterioru' e pufos. Mie mi-ar parea mai logic să fie pufoase în interior și normale la exterior dar na, cred că au fost special concepute pentru a demonstra efectul placebo on and on and on again.

2. Mă întreb care e faza cu business meetings over food. Sunt cam riscante așa... Să zicem că una dintre persoanele în cauză has shitty table manners și poate n-a realizat asta, nu i-a zis nimeni niciodată. Ați spune că o persoană cu shitty table manners n-ar ajunge niciodată să încheie afaceri la intâlniri de genu'. Poate, poate nu. Poate nu-i place mancarea servită. Poate nu știe cum să mănânce felu' respectiv de mâncare. Poate happens to burp accidentally. That would be awkward until the other person decides to burp also, and then it would be ok. I guess... Tricky.

3. Azi am strănutat de 8 ori in a row cu pauze de 3 secunde intre. First time ever. Știam că dacă strănuți de 2 ori consecutiv e alergie. De 8 ori? Hmm...

4. Crema cu vitamina A, sau vitamina A crema sau unguentu' cu gălbenele si propolis sunt Raiul pe nasu' iritat.

5. Keyword analysis: lyna love . Cineva chiar a ajuns pe blog-u' ăsta căutând asta pe google. wow.

6. Mie îmi place că avem in limba română Î și Â. Totuși imi displac cretinii cărora nu le place romgleza, spangleza, frangleza, everything-gleza si care îmi spun să scriu naibii doar într-o singură limbă. Nu-mi pasă. :D

7. Enjoy!

3 comments:

o Hartista said...

haha, up high pt. 1 si 6! :))

deA said...

Se gasesc si haine pufoase pe dinauntru. Eu mi-am luat de la Rocha.John Rocha cu blana artificiala pe interior. Stiu ca si la Debenhams mai aveau ceva tot pufoase pe dinauntru si imitatie de piele intoarsa pe deasupra si bineinteles cu un pret mai mic. Spor la cumparaturi :)

Lyna said...

am probat si eu ceva la debenhams pufos pe dinauntru dar cea mai mica masura pe care o aveau era prea mare pentru mine. =((

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.