Wednesday, February 9, 2011

Decalogul dupa Hess - Elena Nelega Cadariu

Am ajuns să nu mai citesc aproape deloc, am 5 sau 6 cărți începute încă de acum 1 an- 1 an jumate. Nu mă mai uit nici la filme singură. Alaltaieri am vazut cred că primul film singură in 6 luni, poate un an. A fost o mizerie. Nu asta e important.

Mereu mi-a plăcut să citesc piese de teatru. Azi am dat peste Decalogul dupa Hess de Elena Nelega Cadariu și am zis what the heck deși m-am apucat alaltaieri de Camilla Lackberg - Prințesa ghețurilor thanks to za significant other și pare foarte interesantă.
E foarte mișto piesa de teatru, îmi plac trimiterile făcute și metafora principală.
Dacă n-aveți ce face cu o jumate de ora-o ora give it a try, anyway chiar si dacă aveți ce face cu jumatatea aia de oră ar trebui să citiți piesa. :D

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.