Thursday, February 3, 2011

After sesiune

Și doar am zis că o sa învăț din timpu' anului că n-o să mă prindă sesiunea învățând ci doar repetând. Pe dracu'.
Mai am vreo 3 examene de aflat ce și cum.
Până acum rezultatele au fost mai mult decât satisfacătoare.
Mă gândesc că acum in semestrul întâi n-am avut chef de învățat cât a fost frig afară darămite când se încălzește, o să-mi ardă mie de învățat... Plus că sesiunea din semestrul 2 începe de ziua mea =(( cum erau și tezele la mate in generală și la engleză in liceu.

Realizez că am ieșit mai mult prin cluburi când aveam bacu' decât la facultate ceea ce este contrar așteptărilor. Mă întreb dacă noi, băștinașii bucureșteni, simțim cum e să fii la facultate sau doar așa că am schimbat locu' de muncă.

3 comments:

Fritz said...

Cred ca asa sunt majoritatea studentilor. Isi propun sa invete din timp dar sunt "ispite" mari pe parcurs si se lasa pagubasi.
Invata pe ultima suta de metri pana la urma.
O sa simtim ca am fost la facultate dupa ce terminam,ai sa vezi. :P

Lyna said...

probabil ai dreptate

o Hartista said...

I feel ya, sister!

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.