Sunday, May 23, 2010

Goran Bregovic concert

Am fost joi la Goran Bregovic la Zone Arena.
Cred ca asteptam un concert Goran Bregovic de 2-3 ani and za him made it partially happen.
In deschidere au fost Viorica si Ionita din Clejani. Si desi i-am mai ascultat,man, tipa aia are o voceee! Intr-un fel ii inteleg ca vor s-o bage si pe fiica in fatza, dar macar sa mai ia niste lectii de canto daca nu stie sa cante. Pacat.

A inceput si concertul propriu-zis. Sonorizarea foarte foarte tare!
In primele 5-10 minute au fost si melodii vesele si unele triste. Apoi a urmat o parte de melodii triste. Nu degeaba se numeste Wedding and Funeral Orchestra. Da' funeral frate! M-a apucat plansu' si vreo 5 minute nu m-am putut abtine. La un moment dat Goran le-a spus celor din primele randuri sa taca. Erau lipiti de scena si mai si tipau dupa ce ca era muzica live si canta doar el cu pauze lungi si-asa. Imi pare rau ca trebuia sa dea o lectie publicului roman cu ocazia asta.
Dar apoi! Wedding music! \:D/ Si bineinteles ca a terminat cu:


Foarte foarte tare concertu'! Loved it!
Thank you lover and Goran for a wonderful birthday gift!

1 comments:

Skandalouz said...

Eu luasem chiar si locuri pe scaune dar... :-" =))

Cat despre pitipianca aia, ce lectii de canto sa ia daca ea nu are voce deloc? Si sa vii sa faci playback la concert in deschiderea lui Goran...fuck off!

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.