Sunday, October 7, 2007

Relatii..

Ok , toti stim ca societatea din Romania sau din intreaga lume functioneaza in principiu pe nepotism si relatii ..
Cu totii stim cum iti poti schimba soarta daca stii pe cine trebuie ..
"Pastreaza-ti relatiile ... mai suna si tu de Craciun .. de Paste ... zi un "la multi ani" .. nu stii cand iti trebuiesc cunostintele acestea.. " ... toate lumea aude asta o data cel putin in viata ..
Dar oare nu suntem prea obsedati sa ne pastram "relatiile" .. si oare n-ar trebui pur si simplu sa ajungem undeva pe cont propriu ? ..

Nu e de mirare ca tara asta e condusa de muuulti oameni incompetenti .. de aceea nu credeti ca ar trebui totusi sa incercam sa schimbam ceva acolo ... stiu ca poate n-are rost .. dar cineva spusese ca speranta moare ultima ...

9 comments:

Unknown said...

de aia haide sa facem noi ceva pe cont propriu, k si asa ne avem unu pe altu`.. :)) u got it. nu cred k se poate fara relartii, si cum totul este muritor, si speranta moare. eu sunt de parere ca un om caruia nu`i moare speranta este un om inconstient.

miclowan said...

la naiba cu toate relaţiile, am să mă satur la un moment dat şi mă trag în micul şi boemul meu oraş natal...unde toată lumea are relaţii (bune sau proaste) pentru că oricum toată lumea cunoaşte pe toată lumea

miclowan said...

vad acum ca am repetat obsesiv toata lumea..imi cer scuze pentru asta

eul liric said...

faci ce simti
ideal e sa sa lupti pt tine, facandu-ti si aliati (nu ma refer la sex oral)

erik cartman said...

Dupa parerea mea trebuie sa faci tot ce iti sta in putere pt a-ti atinge scopul fara a-ti pata mandria si fara a-ti defaima prietenii.
Daca nu te deranjeaza sa-ti sabotezi seful pt a-i lua locul...fa-o, daca nu te deranjeaza sa faci un sex oral pt o slubjba...fa-o, daca nu te deranjeaza ca o cunostiinta iti poate pune o pila la vreo chestie...fa-o.

Bogdan said...

o utopie clare ce poate se afla in majoritatea din noi, e dificil sa spunem ca fiecare ar trebui sa facem ceva, cand daca te gandesti bine, cateodata depindem de relatii, daca nu le ai poate uneori nu poti face nimic mai mult din ceea ce faci!

Anonymous said...

Ar trebui sa schimbam ceva. Dar ce? Sa dam cu piciorul relatiilor? :)) Nu ma costa sa mi le pastrez. Oricum, ideea principala dupa care ma ghidez este aceea de a fi considerat eu insumi o relatie.

Anonymous said...

totul e trist cand te uiti la astia cu relatii si iti zici ca nu e corect... dar cand ai relatii si te baga lumea pe "de-a-moca", ehhee ce tare e :)). dar eu mereu am tinut cu aia mai dezavantajati asa ca, cu riscul de a ma repeta (si cu riscul cacofoniei :)) ), hai sa ne mutam odata din Romania... cel putin fizic... inima tot aici o sa-mi ramana :)... si voi puteti da o carutza de motive :) ... tzara unde "porumbeii" "se ling" oriunde, si altele (multe)

anonimu' said...

Decat relatii draga mea iti recomand sa fii fit&sporty; daca o sa fii "buna de.." o sa ai succes.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.