Monday, October 15, 2007

Frig



E friiiiig ! .
Asteptam frigul .
Ca sa-mi pot eu purta noua geaca :)) .. ( placere egoista stiu ) .. dar macar acum imi port geaca/paltonul .. ce draqu o fi ..

Si totusi ... e friiig 8-| nu-mi place frigul .. dar am citit pe Mediafax ca RADET a anuntat ca de sambata 20 octombrie baga caldura :XXXXXXXXX
Ah .. dar daca asociatia de locatari n-are chef de acum sa bage caldura nu baga caldura 8-|...Dar baga sigur din noiembrie .. sper ca vecinii mei au ales sa bage caldura :| Nu mai rezist .. mi-e frig ..
Si da m-am imbracat .. am chiar 2 bluze pe mine .. :| .. mi-e frig . ! ..
Vreau caldura ! .

P.S.: nu .. caloriferu' asta nu e al meu .. :)) ..

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

iiii e roz.. bbleach

Unknown said...

las`o draq de treaba, asta vara ne plangeam k ne e calc, aqm k ne e frig. pai sa ne hotaram odata, vezi qm e omu ? =))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.