Sunday, October 14, 2012

One month later

Da, s-a făcut o lună de când sunt away.
Aseară am experimentat pentru prima dată pizza la metrou la 2 noaptea. SUPER BUNĂ!
Azi am experimentat pentru prima dată o toaletă publică la metrou. Oripilant.
Azi am experimentat pentru prima dată taxiul in Viena, ok... mai scump decât în Ro of course dar nu chiar atât de scump.
Am terminat prima săptămână de facultate aici. Colegii mei nu vorbesc între ei prea mult. Dacă vorbesc, vorbesc în șoaptă ȘI ÎN PAUZĂ! Oameni ciocănesc cu knuckles-urile în bancă după fiecare curs.
Școala din ro nu e chiaaaar atât de bad. După cele 16 examene pe sesiune și am trecut prin 4 sesiuni so far pot spune că știu mai multe chestii teoretice decât toți colegii mei de aici. Păcat că ei au antrenamentul limbii uzuale. Dar și când mi-oi exersa eu limbile, cum o sa fie?
More to be continued tomorrow when I remember stuff.
Ah da... când cineva mă întreabă de unde sunt, îi întreb de unde cred ei că sunt. 98 la sută din răspunsuri spun Spania (NU EXAGEREZ), în seara asta am auzit America Latină. Când spun nu, mă iau cu Portugalia, Italia, Franța. Le zic totuși că sunt din România și cred că o să încep să le spun că sunt din Timorul de Est că probabil știu la fel de multe despre el ca despre România.

Winter is coming.

3 comments:

Fritz said...

Da ceva poze avem si noi sansa de a admira? :-?

Lyna said...

o sa incerc sa pun cateva. merci de sugestie!

Gina said...

Chiar asa..niste poze ceva :> ?

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.