Saturday, February 25, 2012

Teatru si soare

Săptămâna asta am văzut 2 piese de teatru suuuuper tari la TNB.
Prima a fost duminică și se numește "Vizita bătrânei doamne" și o are în rol principal pe Maia Morgenstern. Piesa durează 3 ore jumate cu o pauză mai mult decât decentă de maxim 15 minute. Sunt cam vreo 36 de actori pe scena și cam fiecare zice, cântă ceva. Sunt niște personaje tare tare mișto. Personal cred ca nimeni altcineva n-ar fi putut-o juca pe tanti care e personajul principal al piesei în afară de Morgenstern. Mi se pare că înglobează amestecul perfect de femininitate și autoritate necesar pentru a o interpreta pe bătrâna doamnă care nu e atât de bătrână. N-am mai văzut ever un decor atât de elaborat. Sunt folosite vreo 4 limbi: româna, of course, ceva engleză, franceză și germană, parte pentru care am folosit tehnica de chuchotage (pt cunoscători). Îmi imaginez că pentru regizorul piesei a fost hell cu atâția actori și o scenă atât de complicată. Dar a trecut prin purgatoriu și piesa este pur si simplu heaven. You should see it.

A doua piesă am vazut-o miercuri și se numește "Dineu cu proști". Regizată de și cu Ion Caramitru, Horțiu Mălaele, Medeea Marinescu, Alexandru Bindea și alții. Piesa durează 1 h 40 min. Este o comedie ce merită văzută. Nu pot să apreciez destul cât de tare e piesa, trebuie să vă duceți s-o vedeți. Ieși pur și simplu cu zâmbetul pe buze după, chiar e o comedie bună.

E soare afară și cer senin. Spring? Is it you already?

În final o melodie pe care am descoperit-o foarte de curând și care îmi place.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.