Friday, July 8, 2011

Polare nordice

Dacă cineva mi-ar fi zis acum 4 ani că o să devin un fan înrăit al romanelor polițiste aș fi zâmbit sceptic și i-aș fi zis "riiight". Time has passed and i found myself reading all these books of the genre that i really love.
Tocmai am terminat, după 2 ani, trilogia lu' Stieg Larsson. WUVED it! Am mai citit și de Camilla Läckberg un volum foarte mișto, primul dintr-o altă serie, de aceeași autoare, căci za book e primul și din Seria Neagră de la editura Trei în colaborare cu Gazeta Sporturilor cred, pe care abia aștept s-o devorez.

Îmi place stilu', atmosfera și tensiunea creată de acestea. One day o să ajung eu la Stockholm si la Göteborg să văd cu ce s-au lăudat cărțile astea așa tare.
So, dacă simțiți nevoia să citiți mai mult decât dormiți zilele astea, de romanele astea aveti nevoie. Enjoy!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.