Thursday, June 16, 2011

Un lift si un gând

Mda... gata sesiunea azi! The pain hope to be over.

The littlest shit teaches me stuff gen: Eu stau la 8 și am un afurisit de lift pe care îl folosesc intens atunci când nu e stricat, căci se strică foarte des în defavoarea mea sau în favoarea...
Ultima dată a fost reparat acum o săptămână jumate. A fost reparat într-un fel încât acum se oprește la parter cu 2-3 cum mai sus decat de obicei. Acum 3 saptamani se oprea mai jos decât cum trebuia. The shit is că mi-e așa de greu să mă dezobișnuiesc să urc în lift cum am făcut-o 15 ani, că de atâția stau în blocu' ăsta, încât nu există dată în care să nu mă împiedic in lift. Acum 3 săptămăni era mai suspect, aveam impresia că o să cad în gol, deci bănuiesc că e un improvement împiedicatul ăsta.

Anu' ăsta am realizat că e foarte, foarte nașpa sa ai dreptate în legătura cu o chestie negativă, fapt ce m-a determinat să ajung să urăsc și când am dreptate în legătura cu chestiile pozitive. Deci momentan trec printr-o perioada de i hate being right.

Anyway a venit vacanța so nothing else matters.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.