Thursday, June 9, 2011

ILR si The Catherine Tate Show

Cu ceva timp în urmă am dat peste Institutul Lingvistic Român și am fost destul de uimită că aveau secțiune specială unde puteai să îi întrebi în legătură cu stresurile tale lingvistice și ei îți vor răspunde. Eram destul de sceptică, de unde atâta apropiere între o instituție și un nene cetațean? Adică sună genial și exact cum ar trebui să fie, însă în Ro...
A trecut o perioadă și am avut un stres lingvistic, o propoziție mi se părea că sună aiurea. Bun! Ăsta e momentul să apelez la ILR. Intru în secțiunea respectivă, le trimit întrebarea mea. Dupa ceva timp primesc răspuns în care mi se explica amănunțit că propoziția respectivă e corecta și să nu-mi fac griji.
Este fantastic! Din ce am citit ILR ține de Academia Română și pe acolo își fac doctoratu' lingviștii români, mi se pare super super tare că sunt așa de cooperativi.
Dragi oameni care intrati pe blog-u' ăsta, aduși de google, și care căutați înjurături scrise corect, e ok, e un început... dacă mai aveti si alte nedumeriri apelați si la ILR, chiar raspunde cineva.

Pentru că tot e sesiune, vă mai recomand un serial fooarte funny: "The Catherine Tate Show". Am i bovvered? pt cunoscatori. :P Enjoy.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.