Saturday, April 16, 2011

The importance of staying the fuck home

Am simțit de atâtea ori dorința de a avea ceea ce nu am.
Printre episoade "recente" se numără și regimul de după întâmplarea cu negresa. Aș fi mâncat oriceeeeeee din magazin(eu care sunt pretențioasă in aceasta privință), aș fi dat toate sticlele alea de alcool pe gât. Acum că pot să fac asta, nu o fac.

De câteva săptămâni am programu' și mai încărcat ca de obicei și nu există ZI în care să nu trebuiască să ies din casă. Îmi doresc atât de mult să mă trezesc fără ceas, să fac ce am eu chef în casă, între 4 pereți, no hurry, no stress pănă seara și să mă culc la loc.
Azi, după încă o saptămână nebună, am ajuns acasă. Nu pot să descriu ce sentiment de liniște am avut doar ajungând acasă pentru a sta un pic si a pleca din nou.
Vacanța e so far away și, paradoxal, sesiunea atât de aproape. :-<

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.