Monday, April 11, 2011

Color obsession

Prima dată când i snapped out of it cred că a fost prin a 10a. Deși meditatoarea mă tot sfătuia să quit za all-blacks, mă îmbrăcam în continuare din cap pana in picioare in negru. Bun, m-am îmbrăcat astfel până într-o zi, când mi-am strâns toate hainele negre ca să le spăl împreună. Și adunând, adunând m-am trezit cu o gaură neagră în centru' camerei. Șocul a fost atât de mare încât vreun an- un an jumate nici nu m-am mai uitat la haine negre, da' deloc. Bine acum am iar destule da' oarecum accidental. I mean i basically ADORE black, but i also love za other colors.

Momentan, am impresia că m-am blocat pe verde sau albastru electric și culoarea care reiese din combinarea celor două.

Snap!Snap!

1 comments:

Fritz said...

Mie imi place verdele :D dar hainele mele sunt un curcubeu de culori :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.