Tuesday, March 8, 2011

Nice tv stuff

Deschid televizoru' și dau pe rtl aiurea.
Erau niște știri din sport unde, culmea! n-am vazut nicio țâță sau fund plin de celulită. OMEGE! Cum să existe știri din sport fără așa ceva. Nonsense!
Apoi niște publicitate care era cronometrată in josul ecranului. Cred că n-a durat nici 30 secunde, nu ca la noi 10 minute. Urma meteo.
La meteo mă așteptam să prognozeze frig, vânt, apocalipsa ca la noi. Dar nu! Au început cu un video cu niște lame plimbate în lesă de o femeie pe un munte pe care era zăpadă. Very nice image! Și după au zis ceva de genu' că aerul rece le face poftă de mâncare lamelor și le arătau mâncând ce or fi mâncat într-o iesle. Apoi au arătat harta Germaniei și au zis ceva scurt despre niște mase de aer, o temperatură și gata știrea.
Toata lumea zâmbea, nu era nicio știre despre omoruri, proaste sau că o să murim soon.
Și la fel e si pe tv5 la francezi.
De ce nu putem să avem și noi programele tv la fel? Eu am ajuns sa am atac de panica daca ma uit la stirtile de la tv. So much negativity for nothing...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.