Friday, March 11, 2011

Maria Răducanu concert

În seara asta, FOARTE neașteptat m-am decis și am și ajuns la concertul Mariei Răducanu din The Ark. Mda uitasem de concert, culmea!
Așaaa... despre concert: un contrabas, o voce superba si jazz= wonderful.
Femeia asta are o voce extreeem de caldă.
Dacă nu mă credeți, convingeți-va cu:


Mi-a placut enorm ca a cantat si fado in portugues si melodii in română de-ale Mariei Tănase si nu numai. Clar trebuie sa repet experiența.

Thanks Serban si Ioana că nu m-ați lăsat sa lâncezesc în casă într-o vineri seara.

Ah la întoarcere, pe la Unirii, pe partea cu Gogoașa înfuriata, un șobolan mare și gras căuta de mâncare. M-am speriat și am țipat dar nush exact daca de șobolan în sine sau de ideea că sunt so close de un șobolan.

;;)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.