Friday, October 15, 2010

Impresii...

...dupa prima saptamana de facultate la care am fost in fiecare zi (ca la prima pe bune nu am prea fost, asta fiind a 2a).
Parca a trecut un mileniu de luni si pana acum.
Imi place ca profesorii toti ne reproseaza ca noi stim doar franceza elevata si ca habar n-avem slang si povesti pentru copii frantzuzesti.
La germana cei 11 avansati au fost bagati la grupele de incepatori si grupa de incepatori initiala de 63 de oameni a fost impartita in 2. Momentan restudiez a 39498324923 carte de A1 de germana. Serios... cred ca sunt la a 4a sau a 5a carte de A1 de cand am inceput sa studiez germana acum 3 ani.Eh macar imi fac sperante ca o sa iau note bune la examenele de la germana vreun an cel putin avand in vedere situatia actuala.

N-am fost in viata mea mai obosita ca acum. De 2 saptamani de cand a inceput facultatea sunt in stare sa cad lata seara cand ajung acasa si nici macar nu am inceput sa invatam serios.
M-am inscris la volei.\:d/ In sfarsit o sa joc! Serios am cautat un club de volei in Bucuresti dar sunt atat de ascunse si doar pentru habar n-am cine incat nu am gasit absolut nimic. :|

2 comments:

miclowan said...

sună totul promițător :d / nu ar trebui să vă reproșeze vouă, de vină sunt profesorii anteriori de franceză

Unknown said...

hai mah dana, ma dezamagesti .. nu mai stii cele doua minunate cantecele in limba franceza pe care le-am invatat la generala ? :)) iti reamintesc numele ("polichinelle" si "c'est le piston") , poate iti reamintesti singura restul .. daca nu le mai stii, ti le cant eu (am ramas traumatizata) :))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.