Wednesday, June 2, 2010

Mai multe la un loc 16

1.Abia acum am realizat de cate ori folosesc litera "v" in vorbire. Credeam ca e pretty obscura. Cum am realizat? Simplu, nu mai am tasta "v" la laptop si scriu litera "v" apasand pe o pernitza verde.

2.Nu credeam ca folosesc liftu' asa des intr-o zi. Cum mi-am dat seama? Pai acum vreo saptamana si ceva, intr-o minunata luni,bineinteles, am decis ca nu fac miscare deloooooc si ca macar sa urc scarile cum am spus si aici. Urc scarile de vreo 2-3 ori pe zi in medie. Stau la 8. :D

3. Azi am vazut ceva sublim. Pe Bulevardul Unirii, pe spatiul verde, erau 5 muncitori, 4 barbati si o femeie. Doi dintre ei contemplau.Altii doi tineau o sapa in mana, faceau reclama la actiunea de a sapa, probabil. Femeia sapa niste flori care nu aveau nimic rau, dar trebuiau schimbate... ca evident cineva sa se imbogateasca din schimbatu' florilor, a ierbii lunar. You know za drill. 8-|

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.