Saturday, June 5, 2010

Arizona Dream

Ok... deci dupa o zi in care m-am stresat cu geografia si mai ales cu istoria mi-am bagat picioarele in sentimentul de vinovatie ca nu invat pentru bac si mi-am luat Arizona Dream.
Am ochit filmu' imediat dupa concertul Goran Bregovic pentru ca el a compus coloana sonora. De ce m-am decis sa-l vad?
Ei bine, filmul e regizat de Emir Kusturica, nashu' de cununie a lu' Bregovic; actoru' principal e Johnny Depp. Nuf sed!
Tocmai l-am terminat de vazut si inca sunt amazed. Actiunea e surreal. Ori scenaristul a fumat ceva cand a scris scenariul, ori am mancat eu ciuperci dubioase din padure. Chiar m-am gandit de cateva ori daca nu e dieta mea de vina pentru cat de crazy e filmul.
E facut in '93 pe vremea cand oamenii inca mai faceau filme de 2 ore.
E... fuckin' unbelievable! Actorii joaca fantastic si nu ma pot hotari daca Johnny Depp e mai bun acum sau cand era mai tanar.
Stiu ca am redescoperit focul acum cu filmul asta, dupa 17 ani il vad si eu da'... daca nu ati apucat sa-l vedeti nu mai stati pe ganduri.
Nu stiu daca sunt fana a genului, parca nu ca Fear and Loathing in Las Vegas nu m-a impresionat asa de mult, nici nu mai tin minte daca l-am terminat de vazut,da'filmu' asta te prinde!
Il ador.
ENJOY!


Asculta mai multe audio Muzica

1 comments:

molecula said...

eu am mutat blogul pe alta adresa adica acilea: http://almostileana.blogspot.com/

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.