Thursday, April 15, 2010

Chestii,trestii

When a day starts badly, it's bound to continue in the same fuckin' way.
Ziua mea ieri a inceput cand a sunat alarma aia handicapata la 6. Cu o secunda inainte sa sune alarma eu gasisem cea mai buna pozitie de dormit, cel mai bun loc. DAR NUUUUUUU! Universu' a decis ca eu trebuia sa ma trezesc.
De ceva timp ma trezesc cu melodia asta in minte:
Asculta mai multe audio Muzica

Nici nu ma incanta, nici nu ma seaca desi imi cunoasteti sentimentele in legatura cu MJ.

Ziua mea a continuat prin stres academic.
Apoi am ajuns acasa, in 10 minute am mancat ceva si am plecat spre meditatii. Ma duc la Belforno sa-mi iau o cafea sa rezist la meditatii. Bineinteles ca am asteptat o vaca sa termine naibii de intrebat porcarii si sa inteleaga odata ce ii explica vanzatoarea. Bineinteles ca atunci cand am ajuns la casa se terminase cafeaua si a trebuit sa astept sa o schimbe, sa se faca, sa o dea odataaaaaaaa.
Apoi normal ca a trecut 133u' in timpu' asta. Macar am prins 104u' si am si incaput in el.
Ziua mea a continuat cu o impiedicatura si o usha si un magazin si cu un tremurat de oboseala seara. L-O-V-E-L-Y.

Eram convinsa de teoria mea ca daca o zi incepe aiurea, nu te mai da jos din pat. Dupa ziua de ieri sunt absolut sigura de ea.


1 comments:

Fritz said...

De zile de genul asta am avut si eu parte de multe ori dar na am nu am avut incotro, am trecut peste ele. De obicei astfel de zile care incep naspa de dimineata sunt foarte obositoare. :(

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.