Sunday, August 16, 2009

Last weekend

In sfarsit am ajuns si eu la mare pt mai mult de 4 ore.
Am ajuns in Vama.
Am experimentat dormitu' in cort si de asemenea am invatat cum se poate fura un cort. ;;)
Am avut norocul sa fie un spectacol Trupa Deko in Control si am asistat. Ma gandeam de mult sa-i vad in actiune, dar era un gand d-ala pe care stii ca ar trebui sa-l pui in aplicare dar mereu uiti. In timpul spectacolului eram convinsa ca o sa cad dintr-un moment in altul de pe banca si o sa ma rostogolesc pe podea razand in continuare. I will check them out on Lipscani too.
M-am indragostit de niste cartofi la cuptor cu rozmarin. And i actually mean it. :| Ah si de vestitele clatite. L-as fi luat acasa pe tipul care le facea si i-as fi oferit debaraua mea si nemarginita mea admiratie daca ar fi acceptat sa-mi faca clatite oricand.
Am cazut in pacat iar, dupa vreo 5-6 luni de necumparat cercei n-am mai rezistat. Cred ca am 51-52 de perechi acum.
Am lenevit total, dupa CAE si sala cred ca aveam nevoie grava de asta.
Am traseu' joia asta. ;;)

Ah ce uitasem: cand mi-am luat si niste margele ;;) ( 2 perechi...) tipu' care le vindea si care era de etnie s-a oferit sa-mi faca un "discount" daca iau mai multe. Nu ma asteptam la nicio reducere oricum... dar cuvantu' discount folosit e cel care m-a frapat. Ah am mai auzit niste cocalari folosind cuvantu' "shooting" in contextul in care un caine shmecher se lasa fotografiat.
Mda talking about not having preconceived ideas about people.

Last weekend i had fun.

P.S.: Si da... stiu Zguby tu stiai dinainte what i did last weekend. :)) (colegii cunoaste tricoul lu' Zguby)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.