Wednesday, August 19, 2009

Anything else

So... due to this article and video i've decided to watch some of the mentioned movies.
Am ales o comedioara romantica pt ca totusi era dimineata cand m-am apucat de el... vreo 11 cred.
Filmul contine un Woody Allen ca screenplay writer, director and some major character, deci da.
Observ cu uimire ca acesta e al doilea film Woody Allen care imi place la nebunie. Primul fiind Vicky Christina Barcelona.
Ceea ce nu inteleg este de ce filmul e rated doar cu 6.3. Desi mi se pare incredibly underrated, voi lasa acest mister neelucidat, cine sunt eu sa strivesc corola de minuni a lumii?
Totusi, oare o fi votat Mia Farrow in disperare? :))

Contine un Jason Biggs si o Christina Ricci care joaca outstanding.

Sunt determinata sa explorez opera lui mai mult.

Mi se pare un film care merita vazut oricat de woody allen-ish e, watch it!




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.