Monday, June 29, 2009

Ah... wonderful day

Azi am inceput minunata zi cu sedinta de condus, a 6a. Viraje dreapta si stanga. O minunatie, m-am invartit 45 de minute intr-o parte si altele 45 de minute in cealalta. Per ansamblu cred ca ma descurc acceptabil, acceptabil nu extraordinar. As putea sa fiu mai atenta si sa nu-mi mai pese ca sunt idioti crizati care claxoneaza ca handicapatii si uita ca si ei au existat pe locul ala si deasupra lor scria "SCOALA". Inca mi-e frica de trafic si tot, poate o sa ma obisnuiesc in curand.


Next on the list am avut norocul sa beau un cocktail facut perfect si barmanii sa nu fie sictiriti in Green Hours.
Am primit a random gift a purse pe care o doream in secret de o mie de ani. Thank you femeie!

Mi-au raspuns cei de la Rosal Group la mail-u' in care le spuneam ofticata ca i-am vazut cu ochii mei cum amestecau masele plastice cu hartia. Am primit mail dupa o saptamana si chiar nu credeam ca cineva o sa-mi raspunda. A fost un raspuns formal si na ce sa spuna si ei, dar le mai dau o sansa.

Am gasit in sfarsit sandale care sa arate acceptabil in Bucuresti. IN SFARSIT! Ma rog... costa muuuult nu ma prea tenteaza sa dau atat pe ele dar unele de bun gust si care sa nu fie fashion in orasu' asta sunt asa de greu de gasit.:| Anu' asta unfortunately gusturile mele nu corespund in totalitate cu trendu'.

Am vorbit pe mail cu un om extraordinar despre o comanda pe care am facut-o azi. Nu credeam ca exista oameni de treaba pe mail. Azi am gasit 2 .

And the day isn't over.

:D


Thank you universe.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.