Thursday, February 5, 2009

Political views

Am si eu o obsesie venita din prea multa curiozitate, sa ma uit pe wikipedia pentru ORICE.  
Si uite asa vad eu la multi cantareti mai mult sau mai putin seriosi: POLITICAL VIEWS. 

Vad asta, maaama ce seriosi sunt, ce shem... si citesc... 
Si la TOTI scrie ca tin cu Obama sau s-au certat cu nush cine din politica pt nush ce versuri. 
Dar faza cu Obama ma termina efectiv. Nu mi se pare ceva atat de extraordinar, oare cati l-au votat pt ca stiau exact ce doctrina sustine Obama si nu pt ca era negru si ca na, voiau o schimbare. 
Zau inteleg ca a studiat la Harvard si ca e smart and all dar nu mi se pare ca e salvatorul planetei. 
Mda pana acum Obama mai degraba  e rockstar decat presedinte. 

Cica political views... :| ... oh paaaaaaliiizz!
 
8-|
 

2 comments:

molecula said...

ah pai daca e la moda o sa trec si eu la mine in cv-iu :D

eul liric said...

dovada clara ca dumnezeu e negru.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.