Thursday, February 12, 2009

Mai multa frustare

In ultima vreme am avut un noroc inimaginabil sa prind tramvaiul 23 spre si dinspre meditatii. 
Azi a intarziat tramvaiul vreo 6 minute cand il asteptat spre meditatii, dar am ajuns perfect la 16:26 in Rahova. La plecare in schimb... am pierdut 23u'. Si uite asa am asteptat 20 de minute in FRIG FRIG FRIG. ;;)
 Langa mine mai era un tip destul de calm care asteptase in acelasi timp cu mine acest mirifc tramvai, in timp ce mie imi venea sa apuc gardul din spatele meu si sa ma manifest ca o maimuta. 
 Teoria mea ca si tramvaiul 8 vine greu s-a spulberat total in timp ce prin fata mea se perindau vesele atatea tramvaie 8 si nici un 23! 
In schimb teoria ca sunt doar 4, maxim 6 (sasa) tramvaie 23 pe toata ruta incepea sa prind din ce in ce mai mult contur. E o ruta groaznic de lunga... Titan- FERENTARI!! Imaginati-va asta, si doar 4-6 amarate de tramvaie in traficul din capitala. Isn't that nice. DOMNILOR, VA ROOOOG! Suplimentati numarul tramvaielor 23.  
E absolut stupid, ruta asta atat de lunga si atat de putine tramvaie, si ruta tramvaiului 32 care e atat de scurta si are un numar atat de mare de tramvaie. 
Asta e frustrare d-aia de om chinuit, banuiesc ca daca n-aveti nevoie de tramvaiul 23 nu va pasa. Inteleg. 


In principiu eram de acord cu graff-urile prin oras. Zau, e cool, uneori inveselesc privelistea. 
DAR! Cand mazgalesti doar de dragul de a mazgali, iarta-ma, dar du-te tareeeee si nu te mai intoarce. 
Exemple de idiotenii scrise pe cladiri: 
Pe Lipscani " War is shit, rub your clit." I must be retarded, dar nu prind legatura dintre activitati sub nicio forma. 

"Justitia e ineficienta."  Si? Toata lumea stie asta si ce poate sa faca? 

"Homeless people" SI???????  

Sau nenumaratele semnaturi care nu inseamna decat faptul ca acum numele prostilor sunt scrise pe toate gardurile cu spray. Incompetenti care indraznesc sa se numeasa graffer-i si  nici macar nu stiu ce e aia arta. 



AH. P.S.: Azi mi-am scapat umbrela pe jos in 133, aglomeratie, abia te tineai pe picioare in modul in care soferul conducea si totusi un domn in varsta a vrut sa ma ajute. Mi s-a parut un lucru worth telling, exista si persoane trecute de o anumita varsta care nu isi insusesc o nesimtire justificata in viziunea unora de varsta inaintata. 

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.