Friday, November 28, 2008

Made in Romania


Ca in fiecare joi dupa meditatii, ma aflu in tramvaiul 32... ca afurisitu' ala de 23 vine cu anii. 8-|

Ca in fiecare joi ma aflu in tramvaiul 32 aglomerat. 

Ei bine joia aceasta n-a fost o exceptie. Imi gasesc un loc... daca stau sa ma gandesc, il aleg mereu pe acelasi . :-?  

Joia aceasta un stimabil domn urca in tramvai si debuteaza in scena ce va urma. 

"Stimati calatori, nu sunt singurul caruia i s-a intamplat aceasta. Acum 7 ani fosta mea sotie si fiica mea au fost rapite si sunt sechestrate de aceia care ne conduc din umbra. Ele sunt sclave sexual. Nu le pot gasi. Am incercat in toate modurile posibile. Rapitorii poseda tehnologie cum numai in filmele SF putem vedea. Acestia ne conduc si ne-au condus si inainte de 89... cica a fost o revolutie atunci. Acestia conving tineri sa violeze si sa ucida, dar ei nu stiu la inceput ce vor face. Toti avem o ruda in situatia aceasta." 

Urca un rrom cu acordeon. Il saluta, vazand ca e persoana care iesea in evidenta cel mai mult din peisaj si incepe sa cante. 

Stimabilul isi continua discursul care se vedea ca fusese repetat de mii de ori pt ca atunci cand se incurca intr-un cuvant isi relua monologul ca pe o poezie din clasa intai. 

Un shmecherash ce "se ducea sa-si cumpere haine de bal" din Unirii comenteaza stimabilului. 

Acesta ii raspunde in termeni foarte elevati. Fapt ce ma face sa cred ca e vreun intelectual who has gone insane. 

Shmecherasu' continua ofticat.  

Intre timp rromul, care se plimba prin tramvai cantand, ajunge din nou langa mine si stimabilul, care era la 1m, si canta "Casuta noaaastra, cuibusor de nebunii" la acordeon. 

Moment in care mai multe persoane incep sa rada de situatie, printre care si eu. 

Stimabilul continua. Vede ca n-are succes, coboara la 11 iunie. Unde urca alti shmecherasi si shmecherase care se cunosteau cu primul si incep sa tipa unii la altii peste oameni comunicand. 

E ironic dar acestia nu vor avea niciodata idee de ce scena a fost cu 2 secunde inainte sa urce, desi stimabilul a coborat pe la aceasi usa, in timp ce ei urcau. 

Scena cu oratorul neinteles, acordeonistul si aglomeratia din tramvai mi s-a parut de o absurditate demna de piesele lui Eugen Ionescu. 

Cred ca nici daca incercam sa inventez o scena bolnava nu-mi iesea mai bine. 

Unbelievable... 
 

3 comments:

molecula said...

eu am crezut ca ai mers la "Made in romania" a lui Puric :|
orgicum groaznic ...

Anonymous said...

Mi s-a parut genial.As vrea sa fi trait si eu aceasta scena.Daca as fi fost cu Alle cred ca am fi fost pe jos de ras :))

Unknown said...

hm...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.