Thursday, November 6, 2008

Chestii, trestii, Roisin

O zi de miercuri. O zi de miercuri cu un concert Roisin Murphy prevazut. (:x)
Ajungem
pe la 8 la Sala Polivalenta.
Sala cam goala.
La 9 incep Sunday People. Din ce melodii download-asem cu o zi inainte ( ca sa nu ma simt ca vitelu' la poarta noua la concert) mi se pareau chiar foaaarte tari si numai romani nu pareau. Au cantat vreo jumate de ora, insa live nu m-au impresionat... si nici pe cei din jur... sadly.
Dupa alta jumate de ora

When i think that i'm over youuu... I'm overpoweeered...

incepe concertu'.

Mi-a placut foarte mult ideea ca isi schimba costumu' la fiecare melodie ( nu ca asta as cauta la un artist), dar mi s-a parut tare. Si inca ce costumeeee.

Pacat ca majoritatea pozelor sunt blurry... Dar a cantat 2 ore cu o energie uimitoare.



Dear Miami, you're the first to go, disappearing, under melting snow...

Atmosfera a fost cam electro for my taste at times si deja bateriile mele cu energie se dusesera dracu' avand in vedere ca ma trezisem la 6, daaaar... am ramas cu un sentiment placut.

Sa va zic de lume... am stat la 15 cm de high class-u' Bucurestiului, aia cu night life de apar prin ziare, si n-am fost deloc impresionata in bine. Lume trend-oasa peste tot unde priveam.
"Draga o sa-ti placa, are niste melodii super tari"
Alt lucru dubios : desi scria "FUMATUL INTERZIS" peste tot, toata lumea fuma si evident ca aruncau pe jos. Adevarul e ca n-am prea vazut cosuri de gunoi, but still.

Was nice.




Random facts about my life:

Azi mi-am facut un test de cariera la consilierul liceului si am obtinut o lista de 20 de meserii posibile, niciuna ceva la care ma gandisem inainte. Pe primele locuri erau insa "maistru exploatari forestiere" si "maistru exploatari miniere si cariere". Sooo ironic :))
Ideea e ca m-am nascut sefa "director vanzari, marketing, publicitate, relatii publice" , culmea organizator de nunti:| , dietetician si nutritionist ( suna foooarte bine , dar faza cu executarea unor ani de medicina nu ma tenteaza deloooc), multe meserii ce au legatura cu sportu'...Am precizat ca e noiembrie si eu tot n-am ajuns la sala? Si doar v-am spus sa ma casapiti daca pana la sfarsitu' lu' septembrie n-ajung. ntz ntz.
Ah si faza care ma face sa-mi pun intrebari : consiliera "daca erai la real, aveai profil de economista" ; fostu' prof de mate: " te-ai fi descurcat la real". Nu e tarziu daca vreau sa-mi schimb orizontu' dar niciodata nu m-am vazut avand vreo legatura cu numerele which is kind of weird providing the fact that i've been advised to think about that possibility too si mereu m-am vazut cu limbile straine si chestii umaniste anyway.
Stati sa vedeti ce nota iau in test la economie saptamana viitoare si imediat voi fi deziluzionata de ideea de economist.

Sunt aiurita. Punct.

3 comments:

Anonymous said...

VI....P :D

molecula said...

economia din liceu nu are legatura cu cea din facultate... a ba da stai faci in anu 1 micro si macro economie, adica ce faci tu acum in rest e ok :))

o Hartista said...

hai ma...:)) eco rulezzz...si ma refer la economie.... nu stiu daca o sa mai ruleze dupa ce dau testul, dar:-j

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.