Monday, October 20, 2008

Adoring Jeff Buckley



Obsesia mea de vreo 2 saptamani : Jeff Buckley .
Un nume foarte normal, chiar banal.
Am auzit de el dimineata, pe la 6, inainte sa merg la liceu.
Vh1 totally rocks my mornings.
I have to confess that, at first, videoclipu' piesei Everybody here wants you mi-a atras atentia. Dupa cum veti vedea cromatica folosita si o asiatica singura intr-un aeroport sunt niste motive destul de catchy. Si uite asa am ajuns sa ascult si melodia.
Cand am venit de la liceu eram deja obsedata de ea.
Viva all things that helped me find his songs... google, youtube, dc++ etc etc. Am gasit vreo 6 melodii pe care le-am ascultat si reascultat, iar acum torrents-u' imi ia discografia. ( :x )
Chiar mi se pare ca are un stil aparte omu' asta pe langa versurile fooooarte romantice dar nu soapy sau gretos de dulci.
Si caut pe wikipedia, na...(alt obicei dubios de al meu... aflu de ceva si imediat caut pe wikipedia pt mai multe detalli) si aflu ca a murit... Tough luck... acum ca-l descoperisem si eu. 8-| Si el are o moarte dubioasa : destul de tanar ( 30 de ani) inecat in piscina accidental. :|

Hm... merita ascultat. Youtube-u' va asteapta, nu va mai bag clipuri aici ca parca abuzez prea mult de optiunea asta.

Enjoy!

1 comments:

Anonymous said...

mi-ar fi placut sa postezi un clip

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.