Sunday, June 29, 2008

Frustrarea zilnica

Frate ! de o saptamana mi se strica liftu' in fiecare zi. :|
Pt cei care inca nu stiu, eu stau la etaju' 8, deci as aprecia prezenta unui lift functionabil in viata mea.

Mi s-a mai stricat in trecut si atunci chiar m-a nimerit prost. Aveam o sticla de apa de 5l plus alte multe lucruri grele in mana cealalta si lumina aia de pe scara se tot stingea. Cand am ajuns sus abia puteam sa respir. Stiu ca aceasta conditie fizica a mea e mai mult decat deplorabila dar nu sunt singura de pe globu' acesta pamantesc.

So, care poate sa fie motivu' pt care acest lift demonic se strica daily?

NU MAI REZIST!

P.S.: You can call me lazy, dar daca ati sta la 8 ati simti la fel. ;)

4 comments:

molecula said...

stai calma la mine e aceeasi poveste, tot la 8 stau...si cand se strica liftul, se strica amandoua si cel de pe scara cealalta (exista o trecere de pe o scara pe alta)..nu chiar saptamanal , la doaua saptamani se intampla fenomenul asta

Anonymous said...

Asta e, vorbiti eventual cu administratorul sa rezolve problema si, daca nu, mergi asa pe scari ca n-ai ce sa faci, gandeste-te ca mai faci exercitiu fizic si mai slabesti.

Fritz said...

Daca mai ai inca lift de ala vechi se explica de ce se strica asa des! Sunt depasite fizic, moral degeaba arata bine daca motoarele si restu sunt varza! Oricum se stie ca Romania din acest punct de vedere prezinta un mare pericol ! Cea mai buna solutie ar fi inlocuirea lor.

Lyna said...

am lift nou... blocu' meu e relativ nou.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.