Thursday, June 26, 2008

Plin de profesionalism

Eu sunt unul din oamenii care atunci cand intra un bar/cafenea/magazin etc etc se simt deranjati de muzica data preeaaaaaa tare sau de comportamentu' prea comod al angajatilor.

Ieri in afurisenia de supermarket din scara mea, za world wide known FONZI, era o destindere totala. Unul din angajati striga nume de tipi printr-un con portocaliu (am impresia ca se pune pe strada ca sa nu treci pe acolo) spre spatele magazinului foarte amuzat ca sa vada cine a daramat nu stiu ce prin spate.

In alta cafenea de ieri volumul muzicii de pe fundal nu prea mai era de fundal.

I am really annoyed by these things. Poate sunt la o varsta la care n-ar trebui sa-mi pese de lucrurile astea si sa go with the flow, dar cred ca totusi o limita e destul de incalcata.

Si volumul muzicii exagerat e doar din acel "simte-te ca acasa" al romanului care ma enerveaza tare mult. ;;) Ma rog, nu doar volumu' muzicii, ci si comportamentul lor foarte prietenos, cu un usor iz de lipsa de respect fata de clienti . Nu zic ca n-ar trebui ca angajatii locurilor unde ma duc sa fie amabili etc. dar parca e o comoditate plina de nesimtire sa te porti asa cu clientii. 8-|

But nevermind, poate sunt eu prea conservatoare pt lumea ce ma inconjoara...

5 comments:

Anonymous said...

Pe mine cel mai tare ma deranjeaza apelarea la persoana a doua singular a chelnerilor/vanzatorilor si vice versa.

Lyna said...

de-ar fi si aia putin respectuoasa... dar vorbesc cu mine de parca ne-am fi cunoscut de o viata.

molecula said...

eu cred ca ar trebui sa fie amabili chelnerii\vanzatorii...m-am plimbat intr-o zi din local in local, pt ca nu ma servea nimeni (in La prieteni, vis-a-vis de curtea berarilor)si am mers la bar si chelnerita mi-a zis ca vine ea sa-mi ia comanda si...a venit...dar suntem in bucuresti si nu ma mai mira!!!

Anonymous said...

fi si tu cel putin la fel de destinsa cu ei... iei un produs din raft si cu zambetul pana la urechi il arunci de unde esti pana la casa, obiectivul fiind aterizarea perfecta pe suprafata de servire :P... este un exemplu :))... integreaza-te in atmosfera =))

Mihai Krieger said...

Ai perfecta dreptate. de cele mai multe ori nu pot sa schimb doua vorbe cu Gesprächspartner-ul intr`o cafenea :)

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.