Thursday, May 29, 2008

Cu un 133 nou

Ies de la liceu ieri si dupa ce vazusem un 133 relativ gol trecand , trecand , trecand ( si dupa o cadere nervoasa ) , ma indrept spre vesnica statie de 133 de la Foisor . Ajung in statie resemnata ca o sa stau o perioada destul de frumoasa in statie si o sa astept un 133 plin .
Nu voiam sa o iau pe jos pt ca n-aveam starea psihica necesara de a face fatza animalelor de pe strada ( atat animale comunitare cat si animalelor umane) .

Si CULMEA vine un 133 si mai gol ca precedentul .

pam pam pam

Ma urc eu frumos in el si ... urmeaza niste momente de soc .

"Asta e 133u' ? :-? intreb pe cineva , dracu' cine stie in ce autobuz m-am urcat " in mintea mea .

Era un 133 nou , cu aer conditionat , scaune diferite , avea si ecran ca sa te benoclezi pe ce strada esti .

Eram socata .

Desi diferente fabuloase nu sunt intre autobuzele de anul trecut ( totusi sunt destul de noi si ele comparativ cu autobuzele alea care crezi ca se dezmembreaza la fiecare metru ) si acestea , nu stiu de ce dar imi plac mai mult astea noi .

Si ma asez eu in spate pe un scaun . Si vine o tipa de vreo 35 de ani si se aseaza langa mine .
Nu-mi aduc aminte cum a inceput conversatia . Cert e ca am intrebat-o la un moment dat daca sunt in 133 . ( va dati seama ce schimbare e daca aceasta a socat si un calator care ia 133u' zilnic ? ) Mi-a spus ca mi-a furat modelul unghiilor si ca o sa-si dea si ea unghiile cu oja asa . ( o unghie de o culoare si alta de alta culoare ) . Era destul de sociabila si zambitoare :-? .

Desi cred ca o data pe saptamana mi se intampla sa se bage cineva in seama cu mine in RATB si eu raspund cat pot de dragut , conversatia de ieri mi s-a parut foarte dubioasa .

Inca nu stiu daca mai dubioasa ca aia de 40 de minute cu o necunoscuta de anu' trecut din octombrie parca . Daca vreti sa cititi ce am vorbit cu tipa , post-ul e aici . Si totu' se intampla sambata inainte de 10 .

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.