Friday, November 4, 2011

Question and amazement

În ultima vreme am văzut o groază de reclame la rimeluri... O singură întrebare mă roade, căci am renunțat acum 3 ani jumate să mă mai machiez deci cumva am uitat motivul folosirii de cosmetice, nu mai rezonez cu dorința de a mă machia... așa, să revenim, întrebarea mea fără raspuns, după ce am văzut tone de reclame la rimel: Cât de lungi, dese și pline de volum vor, frate, femeile astea să aiba genele? Nu de alta dar unele reclame chiar nu mai transmiteau nimic frumos despre gene, le facusera atât de mari încât femeile alea se urâțiseră în loc să se înfrumusețeze.

Next, mă șochează cât de acomodați cu banii sunt copiii de azi. Eram la metrou și lângă mine, pe scară, un grup de copile de 12-13 ani vorbeau despre magazinele din care-și cumpără haine, pullnbear, bershka, stradivarius, the usual. Fragment din conversație:"da, atât costă blugii și în x, 89 lei, puțin". Bă da-te naibii... La 12 ani țin minte că îi tot băteam la cap pe ai mei să-mi cumpăr niște pantaloni 3 sfeturi, roz. Eram obsedată. Bun, finally i get to buy them, dar pt ca erau mega la moda și vânzătorii erau șmecheri, niște pantaloni 3 sferturi erau 50 lei cand blugii să zicem ar fi fost 30-40. M-am simțit mega vinovată că ai mei au dat 50 lei pe niste afurisiți de pantaloni roz și copilele astea spun la 12 ani ca 89 lei e puțin. Da... acum poate 89 lei chiar e puțin comparativ cu alte prețuri da' totuși. Ieri mă întreaba copilu' de la meditații engleză, căci m-am reapaucat... better luck this time, i hope... Mă întreabă cât costă cartea de pe care i-am zis că o să-i dau temă. Și-i arăt eticheta de pe spate, 22,5 lei. Răspunsul lui: "ah, nu-i mult". Nu cred că la 10 ani aveam așa o valoare a banului dezvoltată. I am amazed and i feel so old and young in the same time.

4 comments:

Anonymous said...

In concediu anul asta pozele le-a facut baietelul meu de 4 ani jumatate. La varsta lui nu cred ca stiam eu ce sunt alea poze

Fritz said...

Principala vina o au PARINTII!!! Daca ei nu le-ar face toate poftele nu ar mai fii asa "dezvoltati" pentru varstele lor. Ar trebui ca ei sa isi cunoasca limitele asa cum ni le-am cunoscut si noi si asa cum cred ca ar fi normal pentru varstele lor. Poate sunt eu de moda veche dar copilasii din ziua de azi sunt prea rasfatati! :|

Anonymous said...

Eu port blugi de 99 de lei si mi se pare mult pentru o afurisita pereche de pantaloni care, daca ma tine 4 luni, e bine :)) Asa-s cam toti copii din ziua de azi. Si eu ma minunam de o fata de la meditatii care imi zicea ca se imbraca de la Zara, Bershka etc. si ma tot intreba de unde am hainele. Ma scotea din sarite... Ca pentru ea 120 de lei ptr o camasa nu e mult si exemple ar mai fi :) Deh, nu mai suntem la moda. Ar trebui "sa invatam" valoarea banului de la puradeii din ziua de azi :D

Lyna said...

@ irgendwasdasbleibt eu nu prea inteleg oricum de ce sa dai o groaza de bani pe haine doar ca sa-i dai, nu inteleg unde naiba sunt hainele de calitate ca mi-am luat si eu la tzepe cu hainele din magazinele enumerate mai sus la greu.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.