Tuesday, May 31, 2011

Isolerad and Smack the Pony

Am fost duminică să văd Isolerad la Elvira Popesco mit den zwei Kolleginnen cu care am câștigat la Chasse au Tresor. Filmu' e suedez, iar acțiunea se petrece tot in Suedia of course. A fost mega ciudat să văd chestiile Ikea-like la locu' lor, să nu pară așa de out of place ca în filmele românești, culmea înainte de film fusesem tot la Ikea. Hmm, filmu' revolves around un student la medicină, mai mult sau mai puțin paranoic cu acte în regulă. A fost pretty creepy pentru că atmosfera a fost mostly foarte seacă. Suedeza asta e o limba tare ciudată, aveam impresia că vorbește ori in engleză, ori în germană că prindeam stuff și fără subtitrare tho' din ce filmulețe cu learn swedish am văzut pe youtube, e clar, suedeza nu e o prioritate.

Pentru că tot sunt în sesiune și sunt stresată și n-am timp, m-am apucat de un serial britanic: "Smack the Pony" care mi se pare GENIAAAAL. Dacă sunteți în aceeași situație apucați-vă de el. ;;)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.