Thursday, January 6, 2011

Azi

Azi am fost intrebată de către cineva care s-a născut la oraș, a crescut la oraș, e la facultate, ce înseamnă să reciclezi. Surprinzător, n-am avut o cădere nervoasă, nu m-am enervat, deprimat, NIMIC. Old habits die hard: m-am resemnat și cu aceeași indiferență am mers înainte. Am fost uimită și eu de reacția mea, still am.
I mean nu am nicio pretenție de la oamenii din vârfu' muntelui care de când dracului se știu aruncă gunoaiele in râu' din spatele casei. Imagine o babă de 80 de ani din vârfu' muntelui să recicleze. Nu, n-am pretenții d-astea.

Sunt mega obosită și abia începe sesiunea și nu m-am pregătit cât ar trebui deloc, însă am un chef să get wasted și party till dawn de numa' numa'.

3 comments:

Fritz said...

Faza cu educatia asta ecologica ar trebui introdusa in mintea romanilor asa usor, usor nu brusc cum se incearca acum in Romania. Nu poti face primavara cu un ghiocel. :|
Parerea mea.

Jocuri Actiune said...

Oricum, 'baba de 80 de ani din vârfu' muntelui' recicleaza mai mult decat 'taranul din Bucuresti', din cauza saraciei...

Stefania said...

Exact, baba de 80 de ani ne dă tuturor lecţii de reciclare, nu doar din cauza sărăciei, dar şi a mentalităţii. Reciclare nu înseamnă numa' să separi hârtia de plastice, ci şi să nu cumperi tot felul de prostii de care n-ai nevoie, să repari ceva ce ai deja în loc să iei ceva nou, să găseşti noi moduri de a reutiliza obiectele din casă etc. Dar, na, nu mai e trendy...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.