Thursday, December 16, 2010

Sleep and points of view

If young me had known that sleep is so important for the human body, i probably would've never skipped the siesta.
Sau sa incep sa plang cand mama m-ar fi pus sa dorm cand eram mica sau sa ma joc cu elasticele de par pe sub patura la gradinita atunci cand educatoarea ne punea sa dormim.
Parca sa ma trezesc la ora 6 doi ani la rand a fost chill, acum cand privesc in retrospectiva.
Mereu am crezut ca somnul este inutil si ca sunt atat de multe lucruri mai bune de facut decat sa dorm, inainte rezonam cu Eliade.
Dar, de cand a inceput facultatea i'm sleep deprived. Nu stiu exact care e cauza. Programul e cam haotic, da' nu pot sa spun ca ma chinui invatand noaptea. Eu, care ma trezeam fara ceas devreme, nu mai pot sa ma trezesc mai devreme de 11 si de vreo cateva ori 13 fara alarma. Si nu! nu e ca si cum as fi venit acasa la 5 dimineata ca sa dorm, de cele mai multe ori adorm pana in ora 12 si tot sunt mega obosita. Imi amintesc o data ca am venit pe la 5 din club sau whatever si la ora 9 m-am trezit plina de energie. M-am culcat totusi la loc pe la 12 ca mi-era rusine ca am dormit asa de putin.

Mda, my holiday resolution is to sleep, sleep and sleep some more.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.