Wednesday, February 24, 2010

Leapsa

Asa deci am o leapsa de vreo groaza de timp de la Andreea despre cum decurge a regular day in my life, in my full of unexpected events life.

In sase zile din sapte ma trezeste alarma, curios e faptul ca nici n-o mai aud doar ma trezesc realizand ca a sunat si ca am oprit-o sau s-a oprit singura. In a saptea zi sunt trezita de univers desi eu vreau sa dorm mult, mult, ca un porc de mult, :-w In zilele in care ma trezeste alarma petrec putin timp punand in balanta pros and cons-urile datului meu jos din pat si implicit trezirea mea completa si ireparabila si plecatul spre liceu.
Vizualizez espresso-u' de la Foisor si mereu sochez vanzatoarea ca nu vreau zahar, merci.
Exist la liceu pentru o perioada nedefinita si apoi I go home unde nu ma uit la un serial sau un film singura pentru ca ma simt vinovata ca nu invat pentru bac si admitere si astept sa vina chefu' pana cand se face relativ seara si decid sa ies din casa. And then I come home and that's all.
Oh my life is full of the unexpected and i'm not wasting at all time.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.